سلام و صد سلام

دنیای من

سلام و صد سلام

سلاااااام دوستان

دیروز 2 شنبه مدرسه محوری بود اعصابم خورد شد.خیلی روز چرتی بود.

بعد از ظهرم که پرسپولیس بازیداشت بامس کرمان روز روز جوادکاظمیان بود.پنالتی گرفت و در نهایت تعجب علی

کریمی نتونست گلش کنه.منم تمام 45دقیقه اول رو گریه کردم!

نه اینکه فکر کنین چون نتونست گلش کنه گریه کردما!نه ...

چون دلم واسش سوخت گریه کردم چون میدونستم حالا اگه تیم ببره یا مساوی کنه

همه ی تقصیرا رو میندازن گردن اون....هیچکس

نمیگه بابا این آدم34  تا گل ملی فقط زده!

حالا یه بارم خراب شده مگه چیه؟بابا جان لیونل مسی پنالتی رو خراب

کرده این که علی کریمیه......

خلاصه زکیه کلی تلاش کرد تا من آروم شدم حالا بماند که بعد از بازی چه اتفاقی واسم افتاد.

سه شنبه.....

ما امروز امتحان زبان فارسی داشتیم و من هیییییییییییییییییچی نخونده بودم(دقیقا به همون شدت بخونین)

خلاصه....

شمکم هم درد میکرد با هر بد بختی بود امتحان دادم....ولی گند زدم..هه هه هه....

مدرسه ما گفته باید تا 5شنبه بیاین مدرسه

منم جوووووووش اوردم آخه بابا ولشون کنی میگن تعطیلات عید هم بیاین مدرسه....

ظهر رفتم طبق روال هرروز روزنامه بخرم دیدم الهیییییییییییییییییی بمیییییییرم

علی جانم گفته:معذرت میخوام نتیجه بازی تقصیر من بود اهه اهه اهه......اشکال نداره عجقم فدای یک تار

موهات....دیگه هیچی دیگه..اها راستی

امشب چهارشنبه سوریه ولی خب طبق معمول اتفاق خاصی واسه من نمیافته...در نتیجه از شمادوستام میخوام

خاطرات چهارشنبه سوری خود را واسه من بنویسین..تا درودی دیگر بدرود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:سه شنبه,چهارشنبه سوری,مدرسه, ] [ 17:43 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::